مسیحامسیحا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

مسیحا *فرشته کوچک خوشبختی*

تنهایی بخواب کوچولو!! (پروژه ی جدا خوابوندن مسیحا)

1391/5/21 17:01
نویسنده : مامان هما
1,837 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه از امروز به طور جدی می خوام عادتت بدم

که به جای گهواره توی تخت خودت بخوابی عزیزم

می دونم روزا و شبای اول خیلی سخته واسه جفتمون. البته بیشتر من !

ولی خب.. عوضش یه مرحله از بزرگ شدنت رو به خوبی و سر وقت رد می کنیم!

امروز صبح بعد از اینکه بیدار شدی و با بابا حمید بازی کردی و پوشکتو عوض کردم

قطره آهن و مولتی ویتامین و دادم بهت و

بابا حمید به سختی بالاخره روی پاش خوابوندت. منم تندی پریدم عروسکای تو تختو گذاشتم یه طرف  و

بلندت کردم و گذاشتمت تو تخت.

چند دقیقه ای هم بالا سرت وایسادم نکنه که بیدار بشی.

فعلا یه ساعتی میشه که خوابی... امیدوارم به راحتی عادت کنی عزیزدلم.

اینم عکس عشقک مامان که یواشکی ازش انداختم !!

تخت خواب نوزاد + مسیحا جونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان رومینا
20 مرداد 91 14:21
ااااااااااای جاااااااااانم چه ملوس خوابیده.منم میخوام رومینا رو عادت بدم ولی نمیخوابه.نمیدونی چه کمردردی دارم بخاطر اینکه هرشب 2-3 ساعتیو رو پام میخوابه


تا خوابش برد سریع ورش دار بذار تو تخت. هر جور عادت بدی همون میشه عزیزم.
مامان رومینا
20 مرداد 91 14:22
خصوصی
سپیده
20 مرداد 91 15:42
سلام. ممنون از شرکت در مسابقه.
الهام مامان آوینا
20 مرداد 91 23:56
سلام. شما زود قطره اهن را شروع نکردید؟ به مسیحاجون غذای کمکی هم می دید؟


فقط شیر مادر !!
بوس خاله جونی
مامان امیرسام
21 مرداد 91 2:58
ماشاالله چه گل پسری.زنده باشه.ببوسش محکم
آرام
21 مرداد 91 6:53
سلام هما جون، ماشاا... چه پسر خوشگلی داری، چقدر موهاش پره ، خدا حفظش کنه، به به کلی لذت بردم از عکسای زیباش
مامان رومینا
21 مرداد 91 11:55
عزیزم میشه جدا ایمیلتو بفرستی؟من هرکاری کردم از اون قسمت نتونستم ادرس ایمیلتو بر دارم
lمامان آریا و پریا
21 مرداد 91 12:05
سلام خدا این جیگر ناز رو براتون حفظ کنه واسش اسپند دود کنید
مامان رومینا
21 مرداد 91 13:29
مامان هما.عکسا رو واست ایمیل کردم رومینا اینقدر ورجه وورجه میکنه نمیذاره یه عکس درست ازش بگیرم حالا اونا رو ببین چطوره
سپیده
21 مرداد 91 16:57
سلام. به نظرم عکس زیبایه. بازم اگه دوست داری یه عکس دیگه بدید تا جایگزینش کنم.
مامان یاشار
23 مرداد 91 13:13
به به به آقا پسری دیگه مرد شده و سر جای خودش میخوابه. چه کار خوبی کردی هما جون.
الینا
24 مرداد 91 20:41
سجاد
5 خرداد 92 0:51
پیش منم بیا ... منتظرم ها