مسیحامسیحا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

مسیحا *فرشته کوچک خوشبختی*

هر روز خوشمزه تر

1391/5/14 11:34
نویسنده : مامان هما
941 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم

مسیحای دوست داشتنی ما


کلی کارای جدید یاد گرفتی

می تونی به راحتی غلت بخوری و دمر بشی

وقتی می چرخی خودتم حسابی تعجب می کنی

چون دنیا رو از یه زاویه جدید می بینی!

من و بابا حمیدتم از خنده غش میکنیم!

تازه وقتی دمر می شی می خوای خودتو بکشونی جلو

اما با صورتت!!! صورتتو می مالی زمین و دست و پا می زنی!

کلی تلاش می کنی و چند سانتی می ری جلوتر.

وقتی سرتو می آری بالا انگار از مسابقات کشتی برگشتی!

موهات بهم ریخته و صورتت سرخ سرخ شده!

راستی حسابی هم به زبون نی نی ها حرف می زنی و آواز می خونی!

یه وقتایی هم دعوا می کنیا!!! یعنی اعتراض می کنی به اون اسباب بازی یا پستونکی دستته!

چون راحت نمی ره تو دهنت !

آخه همه چی واست خوردنیه! ملافه .. بالش.. عروسک.. جغجغه..

 

 

یکی دیگه از خوشمزگی بازی ت زنگ کلاس زبانته!!

یه برنامه فلش کارت آموزش انگلیسی دارم تو گوشیم.

هر وقت واست اجرا می کنمش و نشونت می دم

حسابی دقت می کنی و گوش می کنی

واسه همه ی این کاراته که هر روز خوشمزه تر از دیروز میشی

مسیحای خوشمزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان سبحان جون
14 مرداد 91 12:10
بدو بدو بیا اینجا و به سبحان جون شماره 13 رای بده توی مسابقه دو روی سکه اینم ادرسش http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php
الهام مامان آوینا
14 مرداد 91 12:21
سلام عزیزم . از شنبه تا دوشنبه فراموش نشه وبلاگ کودک من به آوینا جون شماره 11 رای بدین مسابقه دوروی سکه میسی بازم پیش ما بیاین اینم ادرس وبلاگ کودک من http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
عمه اریسا کوشمولو
14 مرداد 91 17:20
اااااخی عزیز دلم مرسی به ماسرزدید... با افتخار لینک شدی عزیزم
سپیده
14 مرداد 91 21:34
سلام. شما باید فقط به یه نفر رای دهید. لطفا دوباره رای دهید.
مامان تسنیم
14 مرداد 91 23:59
سلام مامانی من مجله سیب سبز و گرفتم این دفعه عکس مسیحا جونو دیدم ولی عکسایی که شما توی وبتون میذارید خیلی خیلی خوشگلتر از عکس توی مجله است چرررررا؟؟؟؟
در هر حال من به مسیحا جون رای دادم چون این عکساشو دیدم خیلی ماشاا... خوردنیه....
راستی شما کی عکس فرستادین برای مجله؟
چون من حدود یه ماه ونیم میشه که عکس تسنیم رو فرستادم ولی هنوز چاپ نشده


بوس واسه خاله جوني
سپیده
15 مرداد 91 12:46
سلام. با تشکر از رای شما.
مامان تسنیم
15 مرداد 91 14:43
سلام مامانی جون دو تا سوال داشتم
تا شما عکسا رو فرستادین مجله براتون اس ام اس اومد یا قبل از چاپ؟
با ایمیل یاهو فرستادین یا گوگل؟
ممنون که به ما سر زدین


قبل از چاپ. اگه اشتباه نکنم دو سه روز بعد از فرستادن ايميل اس ام اس زدند. با ياهو ميل زدم.
الهام مامان آوینا
15 مرداد 91 15:49
سلام. ممنون از اینکه زحمت کشیده بودید رفته بودید و به دخترمون رای داده بودید... انشاا... جبران کنیم...
مامان مرضیه
15 مرداد 91 22:32
ماشالا خاله جون چقدر تو این عکست خوردنی شدی
تمام کارهایی رو که مسیحا جونم میکنه کوروش ما هم میکنه
همه نی نی ها شکل همدیگه هستن وقتی داشتم کاراشو میخوندم دیدم دوست کوروش مثل خودشه


خوشحالم که کوروش جونی هم مث منه.. شایدم من مث اونم..
بوسسسسس
نرگس
17 مرداد 91 15:21
جوجه قشنگ فدای اون چشمای تیله ایت بشم نفس


بوس خاله جونی