مسیحامسیحا، تا این لحظه: 12 سال و 30 روز سن داره

مسیحا *فرشته کوچک خوشبختی*

چند خبر !

1391/6/19 21:45
نویسنده : مامان هما
1,479 بازدید
اشتراک گذاری

اول اینکه مسیحا پسر بالاخره یه حرکت زد !

تونست با دستش پاهاشو بگیره !

شنبه 18شهریور خونه عزیزجونش بودیم و

 

مسیحا روی تشک بچگی های خودم بود

که این اتفاق مهم رخ داد !!

منم زودی با گوشیم عکس گرفتم .

گرفتن پای نی نی

 

 


 

دوم اینکه پروژه ی جدا خوابوندن مسیحا فعلا تق و لقه ! بنده رسما اعلام می کنم کم آوردم! 

تسلیم ! تا اطلاع ثانوی یعنی تا وقتی که قدش تو گهواره جا میشه همین جا می خوابه .

تا ببینیم چی میشه !

خواب توی گهواره

 


 سوم اینکه ظاهرا فعلا نمی تونم هفته نامه واسه پسملی بنویسم.

آخه وقت نمی کنم. ممکنه هفته بگذره و من کلا یادم بره اصلا چی کارا کردیم.

پس فعلا به ثبت وقایع مهم بسنده می کنیم !

 


 و آخر از همه و مهم تر از همه اینکه

مسیحای عزیزم

بیشتر از همیشه دوستت دارم.

پنج ماه و نوزده روز از بودنت با من گذشته 

و من عاشقانه با توام.

 

پسندها (1)

نظرات (10)

مامان تسنیم سادات
19 شهریور 91 23:58
انشاا... 5 ماه ونوزده روزتون بشه 219 سال....
مریم جون
20 شهریور 91 11:12
سلام سلام هما جونننننننننننننننننننننننننن
برنده شدن مسیحا جون مبارک تو مسابقه ی عکس گل های نی نی سایت
من مامان آریا جونم
با اجازه لینکت کردم عزیزم
شماهم منو بلینک بی زحمت


ممنون ازت عزيزم. اما آدرس نذاشتي که سر بزنم بهت خانومي
مونا مامان امیرسام
21 شهریور 91 1:58
عزززیزم دیگه داری برای خودت مردی میشی کوشولو


خاله جوني کووووو تاااا اون موقع!!!!
roz
21 شهریور 91 2:22
cheghad nanaze khoda hefzesh kone asheghesham booos
در انتظار ....
22 شهریور 91 13:10
جانم مامان هما و ذوق کردنت.ماشالله.خدا حفظش کنه. مامان هما من پسر گلت را خیلییییییییی دوستش دارم.بووووووووووووووس.ماشالله پهلوون کوچولو.
زری مامان مهدیار
22 شهریور 91 13:22
عزیز دلم من عاشق اسم شماام اسم مسیحا خیلی حس خوبی داره خدا حفظش کنه مگه می شه عاشق نی نی ها نبود؟
مامان آریام
26 شهریور 91 19:47
ای جان خاله آفرین پسمل زرنگ مامانی جدا خوابیدن رو بیخیال شو فعلا. نمیدونی چه لذتی داره وقتی نفس گرم فرزندت رو نفس میکشی


از همین لذتش می ترسم که دیگه نشه ازش دل کند !
مامان زینب خانوم
28 شهریور 91 23:02
هما جون زینبی که دیگه تو گهواره اش جا نمیشه چه کار کنم؟؟؟چند شبه دارم رو تخت خودمون میخوابونمش چه سخته نه فکر کنم شبی که بخوام جدا بخوابونمش تا صبح هی برم سر بزنم بهش نخوابم کلا
همای اوج سعادت
5 خرداد 92 4:34
سلام برجمع خانواده قشنگ 3 نفریتون... مسیحای شیرین و خوردنی... خدا ببخشه. هماجون اول قصد داشتم که لینکت کنم اگه اجازه بفرمایید. د.م خیلی باحوصله عکسای مسیحارو قابی می کنی... عالیه. فقط می شه بدونم قاب این عکس پا گرفتشو توی این پست و قاب 4 تایی که مراحل خواب مسیحاجونو گذاشتی، از کجا آوردی؟ لطفا... مرسی.
همای اوج سعادت
5 خرداد 92 4:38
عزیزم شرمنده... عکساتو با چی ویرایش می کنی؟ فقط می دونستی ذوق هنری خوبی داری.