مسیحامسیحا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

مسیحا *فرشته کوچک خوشبختی*

من و بابام .. یا من و مامانم

1391/5/18 14:32
نویسنده : مامان هما
1,320 بازدید
اشتراک گذاری

ما هر جا میریم یکی میگه شبیه مامانم یکی میگه شبیه بابام

من که قاطی کردم..

حالا شما هم کمکم کنید .

به نظر شما شبیه مامان هما هستم یا بابا حمید ؟!

مسیحای مامان و بابا

اینم مامان هما و بابا حمید :

بابا حمید

 


  پی نوشت : مامان هما در حالی این پست رو نوشت که نی نی مسیحا روی پاهاش نشسته بود و با دقت به تایپ کردن و کارای مامان هما نگاه می کرد !!!

پسندها (1)

نظرات (19)

عمه اریسا کوشمولو
18 مرداد 91 14:40
خیلی شبیه مامانشه ولی چشاش همرنگ چشای بابشه
درکل ترکیب خیلی خوشملی درومدی خاله جون


میسی عمه جونی
الهام مامان آوینا
18 مرداد 91 14:56
سلام. این که واضحه که. کل صورت به مامان هما رفته فقط رنگ مردمک چشما به بابا حمید. دیگه خواسته دله بابا حمید را هم بدست بیاره دیگه ولی درکل مهم اینه که خیلی نانازی خاله....


امیدوارم رنگ چشاش بر نرگرده! اول که به دنیا اومده بود چشاش سیاه بود!!
بوس واسه خاله جونی
آتنا مامان روشا
18 مرداد 91 15:03
در مورد پست شش ماهگی صاحب اختیارین از هر کدوم از ایده ها که خوشتون اومد میتونید برای مسیحا جون انجامش بدید . در مورد غذا هم من به نظر خودم دارم هر روز غذا درست میکنم دکترش چیزی در مورد این موضوع نگفت این بار ازش میپرسم . ممنون از راهنماییتون


فدای تو
مامان یاشار
18 مرداد 91 15:15
به نظر من کلاً شبیه خودته هما جون ولی رنگ چشماش به باباییش رفته گل پسرت
آتنا مامان روشا
18 مرداد 91 15:57
کاملا شبیه مامانی و رنگ چشم شبیه بابایی. باز جای شکرش باقیه که به شما و باباییش رفته نه مثل روشا من که بینیش به مامان بابایی و رنگ چشم به دایی و عمه لب و دهن به بابایی و هیج جاش به ب مامانیش نرفته


ای جون.. عوضش ایشاللا اخلاقش مث مامانش میشه گل و بلبل !
صفورا مامان آوا
19 مرداد 91 13:04
خیلی پسرت نازه مخصوصاً رنگ چشاش


قربونت عزیزم.
مامان رومینا
19 مرداد 91 17:45
فرم صورتش شبیه مامانیه ولی رنگ چشماش به بابایی رفته


بچه م منصفه !
مامان رومینا
19 مرداد 91 18:03
خصوصی
مامان رومینا
19 مرداد 91 18:04
من با اجازه لینکتون میکنم
سپیده
19 مرداد 91 18:27
سلام. مسابقه شماره 2 را برگزار کردیم. در صورت تمایل شرکت کنید. با تشکر.
مامان رومینا
19 مرداد 91 23:50
ممنون خانمی
بابای ملیسا
20 مرداد 91 12:19
با سلام . ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و التماس دعا تو این شبهای عزیز از شما دعوت می کنم به وبلاگ ملیسا خانم که با عکسهای مسافرتش به شمال به روز شده کلبه حقیرانه ما رو مجلل کنید . ضمنا وبلاگتون زیباست . ممنون میشم اگر مثل همیشه با گذاشتن یک نظر ما رو مفتخر کنید .


چشم
نگار(مامان سام)
22 مرداد 91 11:26
شبیهه دوتاتون هم هست ولی بیشتر شکل مامانشه.
در انتظار مهدی یار
22 مرداد 91 12:05
ماشاالله.خوشگل خان...چشمای بابا.صورته مامان...مامانی چه توپولو ناز بودیا
زری مامی سارا
7 شهریور 91 16:51
کپی برابر اصل خودته عزیزم
اسمشم مثل خودش قشنگه مسیحا
فقط رنگ چشماش ابیه مثل همسرت
من عاشق رنگ چشم ابیم
خلاصه پسرت تکه بوووووووس


مرسي خاله زري مهربون
لیلا مامان بهاران
16 شهریور 91 15:27
ای جون که چقدر این پسرت ماشالله خوردنیه ...هزار ماشالله بهش


ممنون خاله جون مهربون
هما
12 اسفند 91 1:51
ماشالله هماها همشون خوشگلن ها.......عزیز به خودت رفته و چشاش به باباش.......خداروشکر..فکر نکنم رنگ چشمش برگرده چون اول مشکی بوده برگشته دیگه....... سلامت باشه............
هــانــی
2 فروردین 92 18:31
چشماش مثل باباشه این جوجو بقیه قیافشم مامانش
mahla
4 تیر 92 17:51
ASHEGHEE PESALET SHODIM KHEYLI JIGARE AGE TUNESTI YE SAR VEBAM BIA BEGU BA CHE ESMIBELINKAMET