مسیحامسیحا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

مسیحا *فرشته کوچک خوشبختی*

چندتا عکس و چندتا خاطره

1391/5/3 15:00
نویسنده : مامان هما
1,177 بازدید
اشتراک گذاری

مسیحا دخمل شده!

فکر کنم 2ماه پیش بود .. مامان هما منو برده بود حموم

واسه اینکه سرما نخورم سرم روسری بست و منو دخمل کرد !!

منم واسش دلبری کردم !


یه روز دیگه تو پارک

سه هفته پیش منو مامان هما و بابا حمید و خاله نرگس و عمو احسان و

خاله نیره و خاله زهرا و دایی نوید بازم رفتیم پارک ساعی

من که خیلی خوشحال بودم.

از قیافه م معلومه.


آتلیه خاله لیلا

رفته بودیم خونه خاله لیلا.. اونجا همش منو می چلونن !!!

از بس دوسم دارن. منم همشونو دوس دارم.

مامان هما گفت بیاین عکس بازی کنیم.. اما من حوصله نداشتم

و نذاشتم ازم عکسای قشنگ بندازن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم مامان ستایش
10 مرداد 91 13:47
خدا جونم چقد شما ملوسی ماشالله.دخمل نازی میشدی ها!!


مامان هما هم همینو میگه !!