مسیحامسیحا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

مسیحا *فرشته کوچک خوشبختی*

مسيحا و دايي حامد

1391/5/10 13:14
نویسنده : مامان هما
1,170 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا خونه ی عزیزجون و این هم  دایی حامد 

داریم دوتایی باهم مسابقات فرمول1 می بینیم.

چه حالی می ده بغل دایی حامد بشینمو خستگی در کنم!

هیچکی از این دایی مهربونا نداره. دلتون بسوزه !!!!


مامان هما :  قربون اون توجه کردنت برم پسرم. ولی زیاد تلویزیون نگاه نکن پسملی.

واسه چشای تیله ای و نازت خوب نیست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آتنا مامان روشا
10 مرداد 91 23:08
ما شا الله هزار ماشاالله به جای اینکه من مو داشته باشم که دخملم این گلسر هایی که مامانی خریده رو دستش باد نکنه شما انقده مو داری خوش به حال مامانی و بابابیت. هزار ماشا الله خوشمله


منم اوایل حاملگیم عشق این بودم که بچه م دختر بشه و واسش صدتا گل سر بخرم.. اما حالا این پسملو از صدتا دختر بیشتر دوست دارم.
لیلا مامان آرمین
12 مرداد 91 17:29
سلام خاله جون. آرمین توی مسابقه دو روی سکه وبلاگ کودک من شرکت کرده. اگه دوست داشتید یه سری به وبلاگمون بزنید. از شنبه تا دوشنبه رای گیریه. ممنون میشیم.
شیدا مامان پانی
28 شهریور 91 16:52
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها اموزش تزیینات سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184