مسیحامسیحا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

مسیحا *فرشته کوچک خوشبختی*

مامان همای مریض!

1390/10/19 13:19
نویسنده : مامان هما
717 بازدید
اشتراک گذاری

وای

وای

چه روزای بدی بود

مامان هما یه هفته مریض بود

منم توی شکمش خیلی اذیت شدم

همش یه  جورایی بود ! دلش بهم می ریخت و درد می کرد

گریه می کرد ! یه وقتایی هم داد می زد از درد !

چند شب رفت یه جایی که فکر کنم اسمش بیمارستان بود!

کلی هم دلمون واسه بابا حمید تنگ می شد تند تند.

بعد یه دفعه خوب شد !

آخ آخ چه سخت بود. خدا کنه دیگه اینجوری نشه.

من دارم توی دلش بزرگ می شم و جام هی تنگ تر می شه.

خیلی تپل شدم مث اینکه !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی درسا
23 دی 90 17:57
انشاالله خودتون و نی نی تون همیشه شاد و سرحال و سلامت باشین .
عباسی
23 دی 90 18:56
سلام وب پرمحتوا و جالبی دارید.. خدا حفظش کنه کوچولوتون رو خیلی نازنینه و این حس قشنگ شما که براش می نویسید واقعا قابل تحسینه
مریم
3 اسفند 90 16:16
شو سيسموني و لباس هاي ماركدار كودكان. روز يكشنبه 7 اسفند ماه 1390 ساعت 17-21 . مكان: غرب تهران براي اطلاع از آدرس دقيق و هماهنگي ورود و دريافت دعوتنامه با ما تماس بگيريد. http://babybrandsstore.blogfa.com/