مسیحامسیحا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

مسیحا *فرشته کوچک خوشبختی*

القاب مسیحا جونی !!

1391/8/28 13:00
نویسنده : مامان هما
1,592 بازدید
اشتراک گذاری

توی همه ی روزایی که گذشت خیلی زود تو دل همه خودتو جا کردی

با اینکه اسمتو مسیحا گذاشتیم اما هر کس واست یه اسمی گذاشت !

اینم از القابی که بهت دادند :

بابا حمید : روزای اول بهت می گفت " انسان کوچولو " !

بعد که یه کمی توپول شدی تغییر پیدا کردی به " کولوچه " ! که این اسم رو خیلی ها استفاده کردند !

از جمله دایی رضا (دایی بابا حمید) و پسرخاله شهروز و پسرخاله شاهرخ(پسرخاله های باباحمید)

و مامان شهین جونت.

باباجون : از همون اول واسش " گوجولِ بابا " بودی

عزیزجون : همیشه بهت می گه " جیجل "

مامان شهین : کلی قربون صدقت میره و " گوزل اوغلان " هم صدات میکنه ! 

دایی حامد : یه جورایی ادای خودتو در میاره و بهت میگه " دادا " !

عمه زهرا : بیشتر وقتا بهت میگه " پهلوون " !

خاله نرگس : تو واسش همیشه " جوجه " بودی حتی الان که دیگه جوجه نیستی !

خاله زری : از اون اول با یه آهنگ خاص شدی " آجان نانازه " که مخفف آخ جان نانازی میباشد !!

و خیلی القاب دیگه که هر وقت یادم اومد میام و به این پست اضافه می کنم.

و خودم به عنوان مامان هما :

عشقکم . نفس . زندگی . ناناچ . پیسلی پیسل قند عسل .

خوججل . جان جانیا . گربـون گربـونی (کنایه از قربونت برم !) و .....


راستی ما بیست و شش ابان دومین سالگرد عروسیمون رو هم یه مهمونی کوچیک گرفتیم.

سال پیش تو توی دلم بودی و امسال بغلم.

دوباره از اینجا به بابا حمید مهربون بهترین همسر دنیا تبریک می گم.

و اینو می دونه که اگه اون نبود من روزای سختی که توی حاملگی حالم بد شد و

روزای اولی که تو به دنیا اومدی و همه ی شبایی که بارها بیدار شدی رو

نمی تونستم به تنهایی بگذرونم

ازش ممنونم و قدر همه ی مهربونیاشو می دونم

یه خبر کوچولوی دیگه واسه مامانای مهربونی که عاشق خوشتیپی نی نی هاشون هستن

یه سری به این مسابقه بزنین و نی نی های جیگرتونو اینجا شرکت بدین

مسابقه نی نی فشن


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

ناهید
28 آبان 91 10:57
سلام مامان هما پسرت فوق العاده نازههههههههههههههههه مامانی من لینکتون کردم اسپند واسه مسحا فراموش نشه
مامان آریام
28 آبان 91 12:15
خیلی بامزه هستند تمام اسمهای انتخابی اما هر چه بگن نفس و عشق مامانی از همه قشنگتره راستی سالگرد ازدواجتون مبارک ایشاالله همیشه شاد و سلامت و خوشبخت باشید


ممنون گلم
مامی آوید
28 آبان 91 21:17
اگه دستم به این کلوچه برسه چنان میخورمش که نگووووووووووووووو...عاشقشممم من...
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه عزیزم امسال سالگردتون با وجود مسیحا نفس یه شیرینی خاصی داره...نوش جونتون این شیرینی ...


بوس واسه آوید جونم
مونا مامان امیرسام
29 آبان 91 3:09
سالگرد ازدواجتوون مبارک دوستم.کوولووچه کوچولو رو هم از طرف من بچلوووون


ممنون عزیز دلم
فدای تو و اون امیرسام جیگر
آتنا مامان روشا
29 آبان 91 16:16
خوش نام باشی مسیحا جوجوی گوزل اوغلان خوشتیپ


قوربان سنه!
متین من
19 بهمن 91 15:56
سلام هما جون میتونم این نی نی نازترو لینک کنم اخه از موقعی که عکسش دیدم خیلی ازش خوشم اومده با یک پیغام خبرم می کنی تا لینکش کنم منتظرخبراز طرف تو هستم مرسی خوش حال میشم


به روی چشم