مسیحامسیحا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

مسیحا *فرشته کوچک خوشبختی*

سرماخوردگی !

1391/9/24 9:38
نویسنده : مامان هما
1,955 بازدید
اشتراک گذاری

آخ آخ ! چند وقته که نیومدم و واست هیچی ننوشتم.

از بس درگیر سرماخوردگیت شدم عزیزم!

تو مریض شدی. اونم یه سرماخوردگی سخت.

با کلی سرفه و آبریزش بینی و نخوابیدن ها و دارو نخوردن ها !

فدات بشم که خیلی اذیت شدی.

تازه هنوز خوب نشده بودی که منم مریض شدم و حالا دوتایی سرفه می کنیم!

توی این جریانات یه اتفاق دیگه هم پیش اومد.

این که : ظاهرا شما به داروی آنتی بیوتیک آزیتروماسین حساسیت داری.

با خوردنش شکمت شل شد و روزی ده بار پوشکتو کثیف می کردی

و به خاطر این دارو باسنت هم دچار سوختگی شد.

جیگرم کباب شد. چون توی این نه ماه تا حالا پات نسوخته بود.

پماد آ.د و کالاندولا و پودر بچه هیچ فایده ای نداشتند.

به لطف عمه زهرا جونت از پماد ماهی که مخصوص سوختگی بود استفاده کردم 

که خدارو شکر بعد دو روز خوب شدی. آب رو آتیش بود.

حالا داری کم کم بهتر میشی اما هنوز سرفه می کنی.

امیدوارم زودتر این سرفه ها تموم بشه.

الانم زودی باید برم. وقت گذاشتن عکسای این ماهتو و شکلک مکلک ندارم!

مسیحا در حال بازی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (30)

مامان تسنیم سادات
24 آذر 91 10:29
سلااااام به مسیحا جون و مامانی گلش.... خدا رو شکر که بهتر شدی ناناز ... مامانی جون شما هم انشاا... بهتر بشین
مامان فندق جون
24 آذر 91 10:43
____████████__________ ▌ ___███____███_________ █ ___██_______██__________▌ __███________█__________▌ __▌●█________█_________█ __███_______ █_________█ ___██_______█________██ ____________██_______██__▌ ____█______██______███_ █ _____▌_____██_____████_█ __________███___█████_█_█ ________███__██████__█_█ ______███__████____██_█ _____███_█████_████_█ ____████_██████_███_█__▌ ___████_█ █__███ _█__██_▌ __█████_████_▌_█_███_▌ _█████_██___██___██_█ _█████_███████_███__█__██ _███_▌███___██____██_███ _███_▌█████___███__█__█ _████_▌▌___█__█_██████ __██████_████__▌_████ ___█████_____████████ ._=--███████████████ _=--=_-████████████ =--_=-_=-█████████ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~- .*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~- *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸. آپم زود بیا
مامان بنیتا
24 آذر 91 10:59
آخی عزیزم نبینم مریض باشی..امیدوارم زود زود خوب شی خوشگلم
هیراد و عمه لیلاش
24 آذر 91 11:21
سلام به دوست جونی عزیزم بعد یه خواهش کوچولو از شما من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به ادرس زیر مطلب رفته و به عکس من یعنی هیراد رحم جو امتیاز پنج بدهید قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظر یاری شما هستم http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5 ضمنا ادرس لینک شده در صفحه وبلاگ هیراد جان موجود است راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
بابای ملیسا
24 آذر 91 11:59
سلام . ضمن تبریک به خاطر محتویات خوب وبلاگتون ، وبلاگ ملیسا خانم منتظر قدمهای مهربون شماست . خوشحال میشیم اگر با نظرات زیباتون ، خاطره ای خوش برای دخترمون به جا بزارید . ممنونم
الهام مامان آوینا
24 آذر 91 12:26
انشاا... که هما جون زودتر مسیحای عزیز خوب میشه. این پاییز و زمستون سرماخوردگیش همه را کلافه می کنه!!!!!!!!!! ماهم دو الی سه باری رگیر کرد این سرماخوردگی لعنتی...
سحر مامان اهورا
28 آذر 91 10:32
الهی خاله جونی چقدر نازی .... اسپند دود کن.... دوست دارم لپاشو گاز بگیرم ولی حالا که نمیزاری یه ماچ از راه دور
مامان آریام
28 آذر 91 12:24
عسل خاله نبینم سرما خورده باشی و اذیت بشی ایشاالله هر چی درد و ناراحتی همیشه از وجود نازنینت دور باشه و همیشه لبهای قشنگت بخنده راستی مامانی نتیجه مسابقه ها چی شد؟؟؟من همه جا به مسیحا جون رای دادم و آخر هم نفهمیدم چی شد ایشاالله خودت هم زودتر خوب بشی مامانی. راستی اگه وقت کردی به ما هم سر بزن
مامان تسنیم سادات
29 آذر 91 13:59
سللللللللللام به مامانی و گل پسر نازش ... بهتر شدین انشاا... گل پسر رو ببوسد مامانی
مامان یاشار
30 آذر 91 12:18
ایشالا که دیگه خوب خوب باشین. شب یلداتون مبارک هما جون. مسیحای عروسک رو ببوس
پرهام
1 دی 91 15:18
چه نی نی خوشگلی دارین سلامت وسرزنده باشه همیشه
مامی طاها
2 دی 91 0:46
درود با اولین پا نهادن به دنیای انسانهای روی زمین به روزم بیا و در جشن تولد من تو هم مهمان باش منتظر قدم رنجتون هستم بدرود
مامی آوید
3 دی 91 16:05
نبینم این پسمل خوشگل مریض باشه...بلا دوره عزیزم...خیلی وقته نیومدم اینجا...ماشالا چه تغییر کرده مسیحا جون...راستی لینکی که گذاشتی باز نمیشه که برم رای بدم.
نیم وجبی
4 دی 91 13:44
خیلی نی نی بامزه ای دارین به نیم وجبی ما هم سر بزنید اگه خواستید لینکمون کنید
لاله مامان ترمه جونی
5 دی 91 10:36
هزار ماشالا به این پسر ناز حتما از طرف من ببوسش با اجازه ما لینکتون کردیم خوشحال میشم به مه هم سر بزنین بووووس
مامان رومینا
5 دی 91 12:17
ماشالا هر روز داره جیگرتر میشه.از صبح به هر وبی سر زدم نی نی ها مریض بودن.ما هم سرماخوردیمایشالا همه ب زودی خوب شن


قربونتون برم
مامان محمد امین
6 دی 91 18:19
سلام مامان مسیحا جیگر...من از طریق نی نی 91 باهاتون آشنا شدم ...اگه دوست داشتین تبادل لینک داشته باشیم خبرم کنید
مامان ساجده
7 دی 91 15:37
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
مامان ساجده
7 دی 91 15:39
من به پسر گلتونم رای دادم
مونا مامان امیرسام
12 دی 91 2:12
کجااایی دوست جان


عاشقتونم
حسنی و رامین
14 دی 91 14:57
خاله عکس قل ما دو تا رو نذاشتیناااا
رادین
15 دی 91 15:30
سلام مسیحا جونم انشالله که دیگه هیچ وقت مریض نشی راستی من مامان رادینم از این به بعد بیشتر میام پیشتون شما هم بیایین ببوس مسیحا جون رو
مجی مامن ماهان
18 دی 91 1:15
سلام هما جونم خوبی خدا بد نده سرماخورده مسیحا جونم ایشالا خوب شده باشه و هیچوقت سرما نخوره از طرف من ببوسش ماشالا هزار ماشالا به گل پسرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مامان رادین
27 دی 91 15:13
سلام جیگری خدا بد نده انشاالا که زود خوب بشی عزیزم.از این مریضی نگو که من و رادینمم دوتایی مریضیم انشاالا همه نی نی های مریض زودی خوب بشن


ایشالا
سمانه مامان آرشیدا
28 دی 91 18:04
عزیزم قربون خوشگل پسرم مسیحا جونی برم من.
ایشاللا زودی خوب خوب بشی و دیگه هیچوقت مریض نشی.
مامانی زودتر بیا عکساشم بذار ببینیم خوب.....


مرسی عزیزم
الی مامان آراد
1 بهمن 91 18:44
واااااااای ای جوووووووووونم چه نی نی نازی دارین عاشقتم میخوام با هم دیگه دوست بشیم اسمتو جزو دوستای آراد جون اضافه میکنم خوشحال میشم به ما سر بزنین


حتما عزیزم. مممااچ
ناهید مامان هما کوچولو
2 بهمن 91 22:16
سلام مامان هما
حقیقتش اسمت که با اسم دختر کوچولوی من یکیه،منو کشوند سمت وبلاگت. ولی وقتی سر زدم بعد از دیدن مسیحات دوست دارم بهت بگم که اانشاا...خودت همیشه هما و پسرت مسیحا باشه. اسمتون برازنتتونه.


خیلی دوست دارم گل دخترتو.ببوسش
مامان رومینا
4 بهمن 91 11:45
ای جااانم معلومه که مسیحا جیگملی زیباترینه خدا من بیام بخورمش این جیگرو
atefeh
16 فروردین 92 1:24
سلام ممنون از پاسختون به سوالی که تو بخش پرسش وپاسخ دادا بودین البته هنوز انجامش ندادم به من هم سر بزنید سیب سبز و الای دخترم www.elay-jj.weblog www.elana.niniweblog