مسیحامسیحا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

مسیحا *فرشته کوچک خوشبختی*

بلاخره معلوم شدم !

1390/9/11 15:06
نویسنده : مامان هما
1,049 بازدید
اشتراک گذاری

دو سه هفته پیش مامان هما و بابا حمید niniweblog.comniniweblog.comرفتن سونو گرافی تا ببینن من دخملم یا پسر.. niniweblog.comدکتری کلی تلاش کرد تا بفهمه! اما من شیطونی کردمو پاهامو بسته بودم niniweblog.com اما بلاخره فهمیدن که باید منتظر یه پسر کوچولو باشنniniweblog.com

             تازه شم بابا حمید از فیلم من فیلم گرفتniniweblog.com!   مامان هما هم هر روز میشینه منو نگاه می کنه‌ !niniweblog.comحالا همش دارن فکر می کنن که اسم منو چی بذارنniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شاهین
10 آذر 90 22:18
سلام نی نی حمید خوبی؟ ان شالله به دنیا بیای و خودم ببرمت استادیوم ، میدونم که پرسپولیسی ، این روزا زیاد ورجه وورجه نکن که مامان هما اذین نشه ، شب خوبی داشته باشی نی نی به مامان بابا سلام برسون
Hoomita
12 آذر 90 2:36
Salam tabrik migam . Omidvaram Salem bashe va zire saye mamanio babaeee saliyan sal zendegi koniiiiii nini joon Bazam sar mizanamm.