مسیحامسیحا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

مسیحا *فرشته کوچک خوشبختی*

ماه هشتم پر !

1391/9/12 12:07
نویسنده : مامان هما
1,841 بازدید
اشتراک گذاری

خب این ماه هم چند روزی میشه که تموم شده

و باز هم مث ماههای پیش کلی کارای جدید یاد گرفتی.

عاشق اینم که منو ذوق زده می کنی !!

از صداهایی که در می آری

از ادا و اصولات ! از همه ی دلبری هات

خدایا شکر که سالمی و این ماه سرما نخوردی.

البته من که حسابی از بد خوابیدنای تو بهره مند شدم !! 

هر شب بیست بار بیدار میشی و هنوز نفهمیدم چی کار باید بکنم!!

این ماه دیگه از اون حالت کوالا بودنت کم شده !!

یعنی زیاد نمی چسبی بهم و خودت میشینی با اسباب بازی هات بازی می کنی

منم عاشقانه میشینم نگاهت می کنم.

یه روزایی بد غذا شده بودی. خوب فرنی و سوپ نمی خوردی

و من کلی حرص می خوردم!!

اما وقتی غذاتو یه کم سفت تر کردم و توی فرنی ت نبات انداختم دوباره هام هامتو خوب خوردی.

نوش جونت عزیزم.

خبر اینکه : بی خبر ! چون هیچ خبری از چهار دست و پا و دندون نیست !

 

اما وقتی نشستی با باسنت می تونی خودتو بکشی جلو!

عجیبا غریبا !! ای تنبلوک من !!


باهات بازی کلاغ پر می کنم. تو هم دست منو میگیری

و با دستم میاری بالا و یه صدایی در می آری از خودت.. که احتمالا میگی پــــــر !!

یه چیز دیگه : عاشق قاشق شدی !! وقتی ما میشینیم دور میز و می خواییم غذا بخوریم

باید به تو یه قاشق بدیم تا باهاش بازی کنی

و اینکه خیلی اهل تلویزیون نگاه کردن نیستی.

توی روز شاید کلا یک ساعت هم چشم به تلویزیون ندوزی!

بهتر ! می گن زیر دو سال خوب نیست !


 

پسر قشنگم. هر جور باشی همه دوستت دارن. 

می دونم یه روزایی خیلی اذیت می کنی و بهونه گیر میشی

یه روزایی هم همش خنده و بازی

هیچ فرقی نداره.

عاشق نگاهتم. عاشق خنده هاتم.

حتی یه وقتایی عاشق بغض و گریه هاتم


 

 

پی نوشت :

به بهونه ی این عاشقانه ای که واست نوشتم و به پیشنهاد یه دوست عزیز یه موضوع جدید رو به وبلاگت اضافه می کنم.

عاشقانه های مامان و بابا


عکسها رو یه زودی توی یه مطلب جدید اضافه می کنم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان طاها
12 آذر 91 12:33
درود بر نی نی ناز خوشمله بلا چقد جیگلی شما چشات خیلی خوش رنگه این عکس رو مجله هم خیلی قشنگ شده مامانی به ما هم یاد بده
از خوندن مطالب زیبا و دیدن عکسهای نازت لذت بردم تو هم پیش ما بیا با هم دوستهای خوبی میشیم
می بوسمت نازگلک
بدرود...



به روی چشم خاله جون مهربون
مامان کوثری
12 آذر 91 12:44
سلام عزیزم رای گیری شروع شده تا روز 5 شنبه لطفا تبلیغات کنید
سمان مامان آرشیدا
12 آذر 91 20:15
عزیز دلم خیلی نازی خاله جون. خیلی هم خوشگل و تپلی شدی عسلم. مامانش با اجازه لینکتون میکنم.
مونا مامان امیرسام
13 آذر 91 7:24
ماشاالله به پسر خوشگل و بانمک.کم کم داری برای خودت مردی میشیااااا.
مامانی شاید گل پسری داره دندون در میاره که بی قراره تو شبها.امیرسام هم اینطوری بود.
اما خیلی تنبله هاااا
قربوونش برم


آره والا تنبلوک !!
مونا مامان امیرسام
13 آذر 91 7:24
__ (¯`·.·'¯) _______
___ `·.,(¯`·.·'¯) _____
_______ `·.,(¯`·.·'¯) __
___________`·.,.·´ ___

سلاام دوستم.امیرسام تو مسابقه نی نی فشن شرکت کرده.ممنون میشم به این لینک بری و بهش رای بدید.کد 24.
http://ninimod.niniweblog.com/post20.php
بووووووووووس


رای دادم جیگر
مونا مامان امیرسام
13 آذر 91 8:37
قرررررربون عکس خوووجـــــــــــــــــلت برم.
ای جان که اقا خرسه نگهت داشته که نیوفتی.
من بهت رای دادم نی نی فشن.امیدوارم برنده بشی.


میسی خاله جونم
الهام مامان آوینا
13 آذر 91 10:45
هماجون خصوصی داری
الهام مامان آوینا
13 آذر 91 10:55
رای دادم عزیزم


فدای تو عزیزم
مامان ماني مسافر كوچولو
13 آذر 91 12:02
سلام دوست خوبم ماشاا.. خئا نگهش داره چقذر ناز وخوشگله اگه اجازه بديد لينكتون كنم
مامان احسان
13 آذر 91 12:07
سلام ماشالله چه پسر نازی .مامانی رفتم و به گل پسر رای دادم


مرسی عزیز دل
اتنا مامان روشا یدونه
13 آذر 91 12:45
رای دادم ان شا الله برنده بشه


قربون اتنا و روشا جون
مامانی کسرا
13 آذر 91 15:39
سلام ماشالله چه پسر نازی
خداواستون نگهش داره
من بهش رای دادم چون واقعا ناز و دوست داشتنیه


فدای مهربونیات
مریم--------❤
13 آذر 91 23:33
مریم--------❤
13 آذر 91 23:34
ماشالله
پسملیتون خیلی نازه
یه فرشته کوچولوی خیلی خیلی مهربونه


مرسی عزیزمممممممممممممممم
مامان بنیتا
14 آذر 91 0:48
ممنون که وبلاگمون سر زدی..ماشالا خیلی عسل نانازی داری .گل پسرت تقریبا همسن بنیتاست ..اونم از وقتی 7 ماهه شد یک دفعه خواب شبش بهم ریخته و 4 ،5 دفعه بیدار می شه و شیر می خوره!!
راستی با اجازه لینکتون کردم


مرسی خاله جونش.
فهیمه مامان سینا
14 آذر 91 12:28
منم رای دادم به نی نیتون خانومی...
ماشاالله به گل پسریتون


ممنون از رای قشنگت
الهام مامان آوینا
14 آذر 91 16:06
هما جون رای دادم. ضمنا اسم مسیحا را هم جز وبلاگ نی نی های 91 ای ثبت کردم. اگر لینک نی نی های 91 ای را تو وبلاگت بگذاری ممنون میشم. که سایر دوستان هم اسمشون اضافه بشه تو این وبلاگ و بقیه باهشون اشنا بشن. ممنون


حتما عزیزم
مونا مامان امیرسام
15 آذر 91 1:18
سلااام دوست خوشگلم.الان به گل پسرت رای دادم.مطمئنم برنده میشه گل پسری.فقط خیلی بده که بقیه شرکت کننده ها رو نمیشه دید.


ممنون خاله جون مهربونش
درنا(مامان محمدرهام)
15 آذر 91 9:18
iهما جون میخوام واسه نی نی فشن به پسرت رای بدم کجا باید برم؟؟
mAhyA
15 آذر 91 10:35
من همه جا به این نازپسری رای دادم حالا حقش نیست جایزمون چند تا عکس خوشگل از این گل پسر باشه که دلمون باز بشه بهترشم اینه تو قاب نباشن که واضحتر باشه و بیشتر لذت ببریم...
البته هرجور خودت میدونی مامان مهربونش


ممنون از لطفت عزیزم. به زودی چشم
مامان یاشار
15 آذر 91 15:17
وای وای وای که دلم براش یه ذره شده بود. هما جون زودی عکسای این عروسک خوشگل رو برامون بزار که کیف کنیم. از قول منم یه عالمه ببوسش


بووووس
مریم--------❤
18 آذر 91 16:46
خوشحال میشم تبادل لینک کنیم


به روی چشم عزیزم
هما
4 اسفند 91 20:35
ماشالله. چه نی نی بامزه و فعالی............. سلامت باشین الهی
هانا
2 دی 92 10:10
ماشالله پسرتون خیلی خیلی نازه