مسیحامسیحا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

مسیحا *فرشته کوچک خوشبختی*

تولد پنج ماهگی مسیحا و بابا حمیدش

1391/6/6 19:31
نویسنده : مامان هما
3,891 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره این گل پسر ما هم پنج ماهش تموم شد

قربونت بره مامانت. واسه خودت آقایی شدی !

خنده هات.. صداهات.. غل خوردنات.. دست دراز کردنات.. همه و همه دارن بهم علامت میدن

که مسیحا بزرگ و بزرگ تر میشه.

این ماه واسمون یه مناسبت دیگه هم داشت.. اونم تولد بابا حمیدت بود. با یه روز اختلاف از تولد تو.

سوم شهریور واسه دوتایی تون یه تولد خیلی کوچولو و خودمونی خونه مامان شهین جونت گرفتیم.

تولد 5 ماهگی مسیحا خونه مامان شهین

 اگه دوست بقیه عکس ها رو توی بقیه ش ببنید!!

پسر خوشگل من دستتو کردی تو کیک !

اینم مدرک جرم !

مسیحا تولد 5 ماهگی

 

اینم مسیحا و پسرعمه جونش

مسیحا و پسرعمه محمدپارسا

حالا مسیحا و بابا حمیدش که قربون جفتشون برم من

مسیحا و بابا حمید

اینم عکس خانواده ی سه نفره ما

خانواده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

سمانه (مامی آرشام)
6 شهریور 91 17:12
ماشالله خیلی ناز و ماهه
ببوسش
ممنونم منم لینکت کردم عزیزم


مرسي دوست عزيز
مامان ياشار
6 شهریور 91 19:38
مبارك باشه هماجون هم تولد همسرت هم ٥ ماهگي گل پسرت ايشالا ١٢٠ سال هر سه تايي تون در كنار هم شاد و خوشبخت زندگي كنين


قربونت عزيزم. ببوس ياشار عزيزو
آرزوی من
6 شهریور 91 19:38
مبارکه مامی ایشالا 6 ماهگیش کیکم میدی


آره ديگه همچين بيوفته رو کيک !!
طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 19:40
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
آتنا مامان روشا
8 شهریور 91 20:21
به به به این خانواده سه نفره خوشبخت.


بوس آتنا جون
مونا مامان امیرسام
9 شهریور 91 0:44
ماشاالله مثل فندق میمونه مسیحای خوشگل من


بابام ميگه کلوچه !!
مونا مامان امیرسام
9 شهریور 91 0:45
انشاالله که سالهای سال سایتون بالای سر مسیحا جون باشه دوست جوونی


فداي تو مونا جان. شما هم همينطور
مونا مامان امیرسام
9 شهریور 91 0:46
شکموووو دستت رو بکش عقب


خب اين همه خولاکي خوشمزه مي ذارن وسط ميگن نخورياااا !!!
مامان ایلیا
9 شهریور 91 15:17
هزارماشالله چه پسر نازییییییییییی،قربونش برم، لباسشو با رنگ خوشگل چشماش ست کرده


قربونت برم.. چه کنيم ديگه! بچه خوشتيپه!
الهام مامان آوینا
16 شهریور 91 12:54
سلام . تبریکات ما را هم با کمی تاخیر پذیرا باشید...


سلام عزیزم. یه دنیا تشکر
مامان میعاد
10 مهر 91 16:30
پس بگو گل پسری چرا اینقدر نازه چون خانوادگی خوشملن همه
مریم--------❤
13 آذر 91 23:37
مبارک
مامانی چن سالتونه؟


چند بهم میخوره ؟!!
مامان اراد
5 بهمن 91 14:06
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه خولدنیه این پسرت
دختر بود برا پسرم میگرفتمش
خدا برات نگهش داره سایه خودتو شوهرتو بالا سرش نگه داره چه خانواده ی خوشبختی


قربونت برم عزیزم. فدای محبتت
سیدمهدی
1 تیر 92 11:12
سلام چه نازه هزار ماشاالله از طرف من ببوسیدش
مامان متین
23 آذر 92 22:44
همیشه خوش باشین خانومی. ببوسش عشیشم.ب ما هم سربزن باهم دوست شیم