مسیحامسیحا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

مسیحا *فرشته کوچک خوشبختی*

یک سال با مسیحای دوست داشتنی و شیطون +آلبوم5

1392/2/21 10:56
نویسنده : مامان هما
4,024 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعد از چندماه اومدم به وبلاگت سر بزنم عزیزم.

ممنونم از دوستای گلی که سراغ مارو می گرفتند. 

اما چون با اینترنت گوشیم نمیتونستم وبلاگتو آپ کنم شرمنده شون شدم.

این پست رو زیاد حرف نمی زنم.

عکس میذارم.

تا سر یه فرصت خوب بیام و کلی حرفا و خاطره ها و اتفاقارو بنویسم.

همتون رو دوست دارم.

با کلی تاخیر سال نو هم مبارک !!!


عکسها در بقیه ش ! 

تحویل سال با دو عشق زندگی

سال 92 پدر و پسر


من عاشق نگاهتم

عاشق نگاهتم


مسیحا موتور می شود !

موتور

 


موزه ی دارآباد و جوجوها و مسیحا

موزه دارآباد


مسیحا به خرگوشا غذا میده !

خرگوشای گشنه


اصلا خوشت نیومد روی چمن بشینی !

چمن


عاشق خنده هاتم !

عاشق خنده هاتم


کی گفته این شیطون نیست ؟!

شیطنت


مامان هما و مسیحا در باغ پرندگان

مامان هما

پسندها (5)

نظرات (45)

mAhyA
21 اردیبهشت 92 11:29
سلااااااااااام وووووااااااای خداااا ماشالله بهش چقدر بزرگتر شده چه عکسای خوشگل و نازی... مامانش چه جوری عکسا رو اینهمه خوشگل می کنی با فتوشاپ یا سایت خاصی؟؟ البته اون گل کوچولوی خوشگل که توی عکساس باعث زیبایی هرچی بیشتر عکسا میشه... تولد قشنگشم پساپس مبارک باشه عکسای تولدشم بذارید برامون
مامان پینار
21 اردیبهشت 92 13:02
سلاااااااااااام خوشحالم که آپ شدید. خیلی دوستت دارم مسیحا جونی.
احسانه ( مامان زهرا)
21 اردیبهشت 92 20:58
سلااااااااام. وای دلمون براتون خیلی تنگ شده بود. الهی قربون این پسمل خوشگل بشم من. یه عالمه ببوسش از طرف من
متین من
22 اردیبهشت 92 1:11
سلام خیلی خوشحالم دوباره اپ کردین بعدازمدتی باورتون نمیشه خیلی سرزدم ولی خبری ازتون نبود زودزود بیا تا عکسای این مسیحا ناز ودوست داشتنی ببینیم دلمون تنگ میشه ها ببوسش خدا حفظش کنه ماشالا به این خوشکل پسر
مــآمــآنــے
22 اردیبهشت 92 16:17
ممنون از حضورت عزیزم گل پسری رو ببوس
سمان مامان آرشیدا
23 اردیبهشت 92 0:25
بالاخره چشممون به جمال این مامان و پسملی روشن شد. ماشاللا دارید هردوتون. چه تیپ باحالی زده تو باغ پرندگان. خیلی خواستنی شده. بخورمش من.......
مامان امیرمحمد
23 اردیبهشت 92 8:10
هزار الله اکبر....... خدا حفظش کنه ........ عکسهاتون خیلی خیلی قشنگ شد عزیزم . خوش باشید.
هما
25 اردیبهشت 92 16:00
ماشالله ماشالله خیلی جالب بود عکساتون.
الی مامی آراد
26 اردیبهشت 92 10:09
عزیزم حسابی دلمون براتون تنگ شده بود عکسهاتون خیلی خوشگل شدند
مامان مریم
27 اردیبهشت 92 11:19
عالی بودن عکسا میبوسمت..
بهارک مامان آردا
28 اردیبهشت 92 16:39
وااای جیگرتو لپپپپپپپپو! چه خنده نازی داری تو بلا با اجازه لینکتون کردم
مامان آوا
31 اردیبهشت 92 14:57
سلام قربونت برم اخ كه چقدر دلم برات تنگ شده بود ماماني قول بدين زود به زود بيايد و اپ كنيد عكسا يكي از يكي نازو قشنگتر ماشالله هزار ماشالله به گل پسرمون
آتنا مامان روشا یدونه
3 خرداد 92 12:24
ولادت امام علی و روز پدر رو به همه بابای مهربون تبریک میگم
ღ منا مامان امیرسام ღ
3 خرداد 92 13:21
___@@@@@@___________@@@@@ _______@@@________@@_____@@_______@ ________@@___________@@__@@_______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___________________@@@@@@@ __@@@@@@@@@_________________@@@@@@@ __@@______________________________________@@ _@@_________________@@@@@________________@@ _@@________________@@@@@@_______________@@ _@@@______________@@@@@@______________@@@ __@@@@_____________@@@@____________@@@@ ____@@@@@@______________________@@@@@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@_____________@@ ________@@@________@@@____________@@ ________@@@______@@@__@__________@@ _________@@@_____@@@___@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ____________@@@@___@@__@__@ _____________@____@@_@__@__@ ______________@@@____@_@@@ _______________________@ پسر کوچک امروز ومرد بزرگ فردا روزت مبارک.
مهسا مامان نورا
7 خرداد 92 20:18
هزار الله اکبر خیلی دوست داشتنی این شازده پسر ماشاله
سوگند
11 خرداد 92 10:55
سلام نی نی خیلی خوشکلی دارین خدا ببخشتش. من شوگندم 12 سالمه میخوام شمارو لینک کنم و به هم دوست شیم البته اگه از نظر شما مشکلی نداره
مامان آریام
16 خرداد 92 3:11
مامانی چه عجب....گفتم دیگه نمیای مردم از بس سر زدم و نبودی خدا رو شکر که خوب و سلامت هستین...دلم واسه این قند عسل تنگ شده بود...چقدر بزرگ شده ماشاالله....خوشگلتر از همیشه
هما
23 خرداد 92 17:21
کجایی خانمی؟
مریم مامان شیرین
31 خرداد 92 13:26
سلام مامان مسیحا نی نی خوشکلی داری. از طرف من بوسش کن. منم برا دخترم مینویسم اگه افتخار بدین با هم تبادل لینک کنیم تا مسیحا جزو دوستای شیرین بشه منتظرم
مامان آروین(الهه)
9 تیر 92 15:44
سلام به شما و گل پسر نازتون ماشالا ماشالا خیلی جیگره هرکی ببینه پسر شما رو عاشقش میشه. اگه اجازه بدین لینکتون کنم
ماما
10 تیر 92 14:42
خانمی اصلا نگران نباش بابت راه رفتن پسرت . پسر خواهر شوهر من نزدیکای ایکسالو نیم راه افتاد دوست نداره راه بره خودش بخواد یهو میبینی فردا راه می افته تا خودش نخواد هزار تا دکترم ببری فایده نداره فقط سعی کن تحمل کنی خواهر شوهرمم همش می برد دکتر همینو می گفت به امید اون روزی که اولین قدماشو برداره در ضمن پسر خواهر شوهرم حتی واینمیستاد یهو بلاند شدنو یاد گرفت کم کم شروع به راه رفتن کرد
الهام مامان یسنا
11 تیر 92 0:37
هما جان ناراحت نباش ماشالله مسیحا جون توپولیه به خاطر همین براش حفظ تعادل سخته مطمئن باش به محض اینکه بتونه رو پاهاش تعادل داشته باشه راه می افته. فقط سعی کن تشویقش کنی چیزایی که دوست داره رو در امتداد مبل ها بچین بذار با تکیه به مبل ها راه بره بعد کم کم به فاصله یکی و دو قدم ازش دورتر بگیر تشویق بشه بیاد برداره همینجور فاصله رو بیشتر کن راه میافته. دختر من اول به عشق گرفتن سیب 3-4 قدم راه رفت. برای مسیحای دوست داشتنی و زیبا.
نرگس مامان باران قلنبه
11 تیر 92 1:23
سلام تو پرسش و پاسخ سوالتون رو خوندم دختر دختر خاله من متولد 2 دی 91 و تازه ی هفته میشه که راه میره یعنی تو 17 18 ماهگی نگران نباش
ღبارانღ
11 تیر 92 22:54
سلام...ماشالله خدا حفظش کنه...ان شالله خیرش را ببنی عزیزم...گلههههههههه...
ღبارانღ
11 تیر 92 22:54
خصوصی را چک کنید...
آتنا مامان روشا یدونه
18 تیر 92 12:05
این نی نی شکمو کم پیدا شده ها
سودابه
19 تیر 92 20:18
سلام وااااااااااییییییییییییییییی خدا جون این مسیحا عین کارت پستالهاست. آهای هما جون حرفم بگیر با دو گوش اسپند نشه فراموش خدایی اگر قبلا رای نداده بودم به مسیحا رای میدادم اگر دوست داشتی به وب من و نوه های گلم محمد متین و محمد مانی تشریف بیارین خوشحال میشیم
هما
20 تیر 92 0:10
نماز روزه ها قبول آپم التماس دعا
مامان آریام
24 تیر 92 0:56
مامانی باز که نیستی...بیا که منتظرتیم
مامان پاني
29 تیر 92 9:19
سلام مامى ماشالله به پسرت خيلي نازه من اول فكر كردم دخمله به وبلاگ پاني هم دوست داشتيد سر بزنيد🌺😘😍
مامان آریام
5 مرداد 92 17:39
پس کجا رفتی مامانی
مامان فربد
6 مرداد 92 2:44
سلام عزیزم اومدم به پسملمون سر زدم ببوسش زیبا روی رو و براش هر روز اسپند دود کن
مامان فربد
7 مرداد 92 16:53
سلام عزیزم چشم ابی ما چطوره اومدم ببینمش و برم بوس از طرف خاله عاشق
متین
27 مرداد 92 13:04
خانمی نیستی این پسر خوشکلمونو ببس عزیز دل خاله جیگر
شبنم
31 شهریور 92 12:11
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک
متین
16 مهر 92 10:41
روز کودک به شما کوچولوی دوست داشتنی مبارک باشه
یـــ ـاسی
19 مهر 92 18:07
اییییییی جاااااانم ماشالا خیلی جیگره
متین
23 مهر 92 19:18
خوشا آنان که با حق آشنایند مطیع محض فرمان خدایند چو ابراهیم اسماعیل خود را فدای امر الله می نمایند عید سعید «قربان»، جشن «تقرب» عاشقان حق مبارک
مامان متین جون
26 دی 92 19:46
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***_____________________*** _***_______ـــــــــــ_________*** __***___________________*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*
مهنا
7 بهمن 92 1:14
خیلی ناناسه
سحر
9 اردیبهشت 93 14:43
سلااام .. من داشتم سرچ می کردم که وبلاگ پسمل خوشملتونو دیدم ماشالله خیلی نازو بانمکه خدا براتون نگهش داره کلی خوشحال شدیم دوست جونی مثه شما پیدا کردیم .. پیش ما هم بیاین ما با افتخار لینکتون کردیم
sadaf
10 تیر 93 10:24
homa jan salam.lotfan zud be zud bia inja va axa ye bishtari az masiha ye aziz bezar
تبادل لينک
18 تیر 93 4:02
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود --
ملیکا
10 مرداد 93 4:35
چرااااا دیگه نمیاید وبتون؟؟؟؟من یک خواننده ی خاموشم و همیشه به وب این پسر کوچولوی خوشگل سر میزدم ولی حدود یه سالی هس نیومدید (( نگرانتون شدم بد جور ;(( خواهشا بیاید و آپ کنید !!!
خاله ی رادین
20 مرداد 93 21:17
سلام مسیحا جووووونی...من اقا رادینم...وبلاگت خیلی خوشمله. به منم سری بزن و اگه با تبادل لینک موافق بودی لینکم کن و به منم بگو تا شمار و با افتخار لینک کنم مرررررررررررررسی بوس بوس