مسیحامسیحا، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

مسیحا *فرشته کوچک خوشبختی*

ماهی پر از اولین ها ( آلبوم 4 )

1391/11/6 15:43
نویسنده : مامان هما
5,250 بازدید
اشتراک گذاری

مسیحا

سلام به همه

از همه مهربونایی که تو این مدت اومدن و به ما سر زدن و سراغمونو گرفتند ممنونیم

و ببخشید که نبودم و جبران کنم.

حالا اومدم با یه عالمه عکس.

خدارو شکر بعد از اون سرماخوردگی سخت من و مسیحا هر دو خوبیم و دیگه مریض نشدیم.

هر روزی که میگذره واسه همه عزیزتر و شیرین تر میشی.

هر جا میریم دلبری می کنی و همه رو عاشق خودت میکنی.

ماه اولین ها بود !!

تجربه های جدیدی داشتی و من رو هر روز ذوق زده می کردی

اولین حرفای معنی دار..

اولین اشاره ..

اولین بازی  ..

اولین دندون..

اولین کباب ..

اولین زمین خوردن ..

اولین برف ..

اولین یلدا ..

اولین کاغذ خوردن ..

 

عکسای مسیحا رو تو بقیه ش ببینین

وقتی بازی می کنم ازم عکس میگیری تمرکزم بهم میریزه !!

اینجا چیه ؟! مهندسی کنم یه کم ...

مامان هما اینجا چیه ؟!!

گل گل گل... گل از همه رنگ...بیا مامان هما اینم گل !

یه روز خوب توی رستوران شیان پارک لویزان

اینم عمه جون و پسرعمه جونم

خانواده ی سه نفره ما

 

فدای ژستت..عاشقانه دوستت دارم

 

دو مرد زندگی من.. فدای هر دو

مدل جدید گریه کردن مسیحا ..با ژست اووووو !

وقتی تو کاغذ میخوری ..!! و من دیر می فهمم.. ! و دعوات می کنم !

اولین برفی که بارید .. چقدر واست عجیب و جالب بود..

تو چقدر شیرینی.. به دلم میشینی ..

اولین شب چله با مسیحا هندونه ای!

میز خوراکی ها خونه ی مامان بزرگ مامان هما!

به به.. عجب کیکی... همشو میخورم..

مهربون ترین باباجون دنیا همیشه منو می خندونه!

خیلی خوش گذشت امشب..جاتون خالـــی

خونه ی مامان شهین مهربون

وقتی تو ژست می گیری و من عاشق تر میشم !!

اولین کباب خیلی چسبید... هااامممم

یه تولد کوچولو برای آخر ماه هشتم.. البته عکسا با کلی تاخیر اومد!

مرسی از همه مهربونایی که واسمون نظر میذارن و شرمنده مون میکنن.

  

پسندها (1)

نظرات (46)

الهام مامان آوینا
6 بهمن 91 17:39
سلام هماجووووووووووووون. خدا را شکر که همه چی بر وفق مراد بوده عزیزم. تبریک می گم همه اولین ها راااااااااااااااااااااااا. وااااااااااااااااااااااااای خدای من من عاشق اون عکس اخریه شدم کلاه و شال ابیه. احتمالا تو اتلیه انداخته شده دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خلاصه که خیلی جیگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگر شده...


آره عزیزم.. البته بگم کلاه و شالش هنر دست مامان خودمه.
ممنون از مهربونیات
پرهام
6 بهمن 91 22:54
l
خدا براتون حفظش کنه نی نیتون خیلی خوشمل وبامزست یه عالمه ببوسش


ممنون عزیز دلم
نیم وجبی
7 بهمن 91 0:22
وای عزیییییز دلم چه عروسکیه ماشالله اسمشم خیلی قشنگه عاشق عکس روی مجله شدم
اسفند فراموش نشه
من شمارو لینک کردم مرسی که سرزدین


ممماااچ. منم لینک میکنم
مامان بنیتا
7 بهمن 91 2:12
کلوچه خوشمزه قربونت برم که انقدر نانازی ..من عاشق اون رنگ چشماتم عزیزممممم.
همه اولین ها مبارک باشه..راستی عکساتونم خیلی قشنگه


فدای بنیتا و مامان مهربونش
مهسا مامان کیارش
7 بهمن 91 2:36
ماشالله به این پسر چشم رنگی موطلایی ناناز. یه عالمه بوس برای مسیحا که واقعا زیبا و دوست داشتنیه
مامان هماجون من آپتون کردم اگه با تبادل لینک موافقین خوشحال میشم اگه هم نه ولی من میام به این گل پسری سر میزنم
عاشقشممممممممممممممم


چرا که نه.. مسیحا عاشق کیارش میشه..
مامان آوا
7 بهمن 91 10:43
قربوووووووووووووووون اون جون كپلت بشم من چقده شما خوشگل و نانازي من كه از ديدن عكسات سير نميشم
هميشه ميام و بهت سر ميزنم و كلي نازت ميدم


فدات.. همیشه بیا و خوشحالم کن
مامان سارا
7 بهمن 91 15:37
سلام عزیزم چه پسر نازی داری ماشالله
اگه وقت کردی به وب دختری ما هم سری بزن خوشحال میشیم


چشـــم
مامان پینار
7 بهمن 91 15:37
ماشالله به این پسر ناز و خوردنی


میسیییی
mAhyA
7 بهمن 91 15:57
ای جونم عزیزم ماشالله چقدر بزرگتر شده خیلی دلم براش تنگ شده بود وای خودتونم خیلی ماهید... مسیحا کاملا به شما شبیهه فقط رنگ چشماش شبیه باباشه...
جمعتون همیشه جمع باشه البته با بچه ها بیشتر ایشالله
خیلی عکسای قشنگی بودن ممنون دلمون باز شد...


مممااچ
ستاره
7 بهمن 91 16:17
وووووووووووووواااااااااااااااااااااییییییییییییییییییی
چه نازه این مسیحا جونی.
چه مامان هنرمندی.
من نی نی ندارم ولی به وبها سر می زنم. تو اکثرشون فقط مطالبو می خونم ولی به وب مسیحاجونی رسیدم فقط عکساشو دیدم. هر شب اسفند دود کن.
مامان هما یک سوال داشتم اون عکسی که در پست "چند خبر" گذاشتی که پسملت داره پاشو می گیره چه کاری روی عکس انجام دادی که عکس اینقد هنری شده؟ به من میگی؟
البته عکساش همه خوشگلن. ولی من خیلی عاشق این عکسه شدم.

یک روز سر فرصت میام مطالبتو می خونم.آخه پسر نازت نذاشت به اون قسمت برسم. بای.


قربونت برم عزیزم.
اون عکس رو با گوشیم گرفتم.. البته چندتا عکسه.. بعد با یه برنامه مخصوص ادیت عکس گوشیهای اندرویدی اونجوریش کردم. photowonder اسم برنامه شه.
حتما بازم بیا پیشمون.
مهسا مامان کیارش
7 بهمن 91 16:28
منم شیفته عکساش شدم واقعا هنری و خوشگلن البته وجود مسیحاجون عکساش رو خوشگلتر کرده
آفرین به این مامان هنرمند و خوش ذوق


چشاتون هنری میبینه !!
مامان میعاد
7 بهمن 91 17:50
دیر اومدین ولی دست پر اومدین
فدای اون شیرین ملوسک
همیشه به خوشی و سرور بانو


ممنون..به دعای قشنگ شما عزیزای دلم
نرگس
7 بهمن 91 19:37
عاشقتم نفسی خیلی جیگری به مامانت بگو انقدر عکساتو نذاره اینجا مردم چشمت میزنن این صدمین باریه که میگم



خب خاله جونم وبلاگ همینه دیگه.. مامانم میگه چشم بد دور باشه ایشالا !!!
ندا مامی پارسا
7 بهمن 91 20:04
ماشالاااااااااا به پسر خوشگل
اولین هاش هم مبارککککککک
چقدر شبیه باباشه !


مرسی.. البته شایدم مامانش !!
الی مامان آردا
8 بهمن 91 1:34
الهی من قربونت بشم که تو اینقدر خوشگلی مامانش این عکسها رو میزاری براش اسفندم دود کن منکه اگه هر روز بهش سر نزنم نمیشه


چشممم.. فدای قدمت
مونا مامان امیرسام
8 بهمن 91 1:45
هــــــــــــــــــــــزار ماشاالله.ماه بودی گلم ماهتر شدی.
عکسی که داری میگی اوووو . اخری خیلی بامزه بودند.
همه اولینها هم مبارک.مخصوصا دندون جدید که اومدی قاطی کباب خورهاا.
زنده باشی گلم.
برای دوست خوبم مسیحا جوونی


فداااات
احسانه ( مامان زهرا )
8 بهمن 91 13:11
سلام عزیزم. همه ی اولین هات مبارک خوشگلم.
هما جونم خوشحالم که هر دو خوبید و دلمون برات یه ذره شده بود.
روی ماه گل پسرت رو ببوس


ممنونم عزیز دلم
niloo
9 بهمن 91 1:13
چقدر نازي هما جوووون
خيلي بانمكي ازت خوشم اومد جيگرررررررررررررررررررر
شوهرتون لاغر كرده


قربونت نیلوجون. نه بابا چاق هم شده ! گول نخورین !
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
9 بهمن 91 1:59
قــــــــــــــــــربون پســـــر ناز بشم من ...
مامانی ممنون از اینکه بهمون سر زدین ...
عکس های مسیحا جیگر بی نظـــیره ...
راستی اسم دوربینی که باهاش عکس میندازی چیه ؟؟؟ اون عکس هایی که کنارشون نوشته
(شقایق جعفری جوزانی) بی نهایت با کیفیته ...
آتلیه بــــردینش ؟؟؟
عزیزم اسپنـــــــــــد یادت نره براپسرمون دود کنی ؟؟؟

جیگرتو. میام جوابتو میدم عزیزم
بهاره مامان ونداد
10 بهمن 91 22:48
الهی پسر ناز خیلی خوشمزه و خوردنی هستی اگه دوست داشتی به وب ونداد من هم بیا از تبادل لینک با شما خوشحال میشم


ممنون عزیزم. چشم.
زيبا
13 بهمن 91 18:42
وااااااي بخورمش تا ميتوني رنگ آبي نفتي تنش كن خيلي بهش مياد ناازي


ای جونم. چشم.. ممنون
مامان رادین
13 بهمن 91 20:03
سلام به این گل پسر خوبی خاله جونم به به چه عکسهای نانازی خوش باشی عزیزم


خوش اومدی مهربون
مــآمــآنــے
13 بهمن 91 20:49
عکس آخرش خیلی نازه
ماشالله
خدا حفظش کنه


ممنون عزیزم
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
14 بهمن 91 11:03
مـــــــــرسی قربونت برم ؛ چشم حتما لیموشیرشن هم میدم بهش ...
ممنون از توضیحت ...


بووس
nilooo
14 بهمن 91 14:48
هما جون خيلي خوشگلي همش ميام وبت بهت سر ميزنم
هما جون ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن
متولد چه سالي هستي؟


قربونت مهربونیات
متولد 62 هستم
مامان امیر حسین
15 بهمن 91 1:23
سلام هماجونتو رو خدا اسفند دود کن واسه این هلوآدم دوست داره گاز گازیش کنهچون دوست دارم عکساش رو تند تند ببینم لینکت کردمخیالت راحت چشمم هم شور نیستخوشحال میشم تو هم لینکم کنی تا باهم بیشتر دوست بشیم


فدای تووو
انسیه
15 بهمن 91 3:26
سلام عزیزم چه پسر نازی داری ماشالله
لینکتون کردم شماهم لینکم کنید بهم سربزنید نظربدید منتظرم


چشم.
مامان امیرمحمد
15 بهمن 91 11:43
وای خدا دیگه دارم از دست این مسیحای خوشگل غش میکنم ... چه عکسهایی چه ژستهایی .. و صد البته چه مامان و بابای خوشگل و خوشتیپی ... دنیا دنیا شادی براتون آرزومندم ....


ممنون عزیز دلم. بوس واسه گل پسرت
فائزه_مامان مهدیار
16 بهمن 91 15:23
هزار ماشالله همه جون پسرت خیلی خواستنیه
ببوسش
راستی به ماسر بزن خوشحال میشیم با اجازه لینکت میکنم تا این پسر نازو هر روز ببینم
http://faezeh.niniweblog.com


فدای تو. چشم...
متین من
19 بهمن 91 15:43
وای خدای من چه نی نی نازی ماشالا ماشالا متین من خیلی شبیه من شده ولی نی نی شما شبیه باباشه تمام اقوام شوهرمن چشم ابی هستن ولی متین هیچیش به اونا نرفته من خیلی از مسیحا خوشم اومد بدجوری تو دلم رفت


بین خودموون باشه...مسیحا کلا شبیه خودمه. رنگ چشاش هم تو ژن من بوده..فامیلای بابام چشم روشنن! خخخخههه
لینکت می کنم
سمان مامان آرشیدا
22 بهمن 91 2:17
وای عزیزم. چند وقت بود ندیده بودمت.
مسیحا جونیه خوشگل و تپلی.
آدم دلش میخواد بخورتت. شیطون بلا
مامان هما ببوسش واسم هزار تا


قربونت برم
سه دانشجو
6 اسفند 91 19:36
سلام مامان همای عزیز،چه پسره نازی دارید،خدا حفظش کنه.با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟؟
شقایق مامان آرشا
7 اسفند 91 22:07
سلام قشنگم .خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون را برام نظر بذارید
الهام مامان یسنا
9 اسفند 91 19:21
ماشالله چشم نخوره ان شالله. خیلی خوشگل و نازه خدا حفظش کنه.
mahdi...ܓܨܓܓܨ
5 فروردین 92 0:49
سلام...وبلاگ خوبی داری...من سرمیزنم وبلاگت وخوشحال میشم شماهم سربزنیدبه وبلاگم شهادت حضرت زهرا روتسلیت عرض میکنم ازشمایه خواهشی داشتم:اینکه وبلاگ منولینک کرده ولوگوی وبلاگ منوبذارین به وبلاگتون خیلی لطف میکنیدتابقیه هم ازوبلاگ مااستفاده کنن....ممنون ومنتظرجوابتونم لوگوی وبلاگ من سمت راست وبلاگ هست خیلی خیلی ممنون...آدرس وبلاگ:http://peirovanemahdi.ir/ راستی من درنی نی وبلاگ هم وبلاگ دارم خواستی سربزن آدرسش:http://farzandenik.niniweblog.com/
مامان مریم
5 فروردین 92 16:49
الهی عزیزم من توی مسابقه محرم بهت رای دادم ولی تازه وبلاگتو پیدا کردم...خیلی ماهی عاشقتم..با اجازه یا بی اجازه لینکتون می کنم دوست داشتین شما هم لینک کنین ...راستی کپیه خودتونه با رنگ چشم باباش...
مــآمــآنــے
6 فروردین 92 12:01
ای جونم چه کوچولوی نازی داری خدا حفظش کنه عیدتون هم مبارک
ملیکا
2 اردیبهشت 92 22:15
وااااااااااای خدا خیلی مسیحا خوشگله تروخدا بزن به تخته و براش اسفند دود کن یه چیزی من همیشه میام عکس های این پسر خوجگل رو نیگا میکنم.مثل اینکه رنگ چشمای مسیحا داره به طوسی میره؟ اینجوریه یا توی عکس طوسی افتاده؟
دخترک
21 خرداد 92 15:01
چه نینی نازی داری هزار ماشالا چقد شبیه باباشه ووی ببوسششششششششش
مامي كيانا
10 تیر 92 14:01
خيلي پسر نازي داريد خدا حفظشون كنه
مامان فربد
5 مرداد 92 0:27
ماشالا ماشالا هزار ماشالا سلام این پسر ناز و اول به جای من سفت ببوس بعد واسش اسپند دود کن من لینکتون میکنم اخه دوست دارم هر روز به کوچولوتون سر بزنم اگه لینک کنین باعث افتخاره
مامان فربد
5 مرداد 92 0:35
مامان خوشکل+ بابای خوشکل= خوب جواب معلومه میشه مسیحای جیگر
خاله سارینا
3 شهریور 92 17:31
ای جان این نفس منه مامانه مسیحا اگه دوس داری بده عکس مسیحارو بذاریم تو سایتمون چون خیلی نازه بدو بدو بیا http://khoshgeltarinha.ninipage.com/
آتنا مامانیه روشا یدونه
25 آذر 92 16:41
سلام مامانی مسیحا خوبی خبری دیگه ازتون نیست هیچ پستی از پسریمون نمیزارید حالش خوبه؟ مرسی که هر از گاهی بهمون سر میزنید بی وفاحداقل یه یادگاری بزار
مامان متین
27 آذر 92 21:35
مامان صفورا
16 تیر 93 17:32
سلام با افتخار لینکتون میکنم عزیزم هما جان ب امید ی دوستی پایدار