مسیحامسیحا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

مسیحا *فرشته کوچک خوشبختی*

حرف هایی ناگفته

1391/11/20 12:17
نویسنده : مامان هما
1,924 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

مسیحای عزیز مامان و بابا

مامان و بابا دوست دارن مث همه ی بزرگترا واست بهترین ها رو انجام بدن

دوست داریم جوری تربیتت کنیم که هم خودمون لذت ببریم ..هم بقیه

قبل از نی نی دار شدن همه واسه تربیت بچه هاشون هزارتا نقشه می کشن.

که اینجوری می کنم.. اونجوری می کنم..

اما وقتی واردش می شیم...

عشقکم..

بزرگ کردن یه بچه خیلی خیلی سخت تر از اونیه که فکرشو می شه کرد.

اما همه ی سختی هاش به یه لبخند تو می ارزه.

 

تنم می لرزه وقتی که حتی نشستی و می افتی و سرت می خوره زمین

منم سعی می کنم بخندونمت تا یادت بره و گریه نکنی..

ولی غصه م می گیره.. خودمو مقصر می دونم.. که چرا نتونستم از ناراحتیت جلوگیری کنم.

وقتایی که می خوای کار خطرناکی انجام بدی و من دعوات می کنم..

بازم ناراحت می شم.. 

 

اما همه ی اینا به خاطر همون تربیتی که گفتم.

البته از خودم راضی نیستم. نتونستم اونی که نقشه کشیده بودم رو انجام بدم.

 

اون لحظه هایی که می خندی بهم و بازی می کنی..

وقتایی که می گم بوسم کن و بوسم می کنی

دیوونه وار می خوامت

 

ولی خیلی وقتا از خدا به خاطر داشتنت خجالت می کشم.

بهش می گم یعنی تو منو انقدر ارزش دادی که لیاقت داشتن همچین بچه ای رو دارم.

ازش می خوام لیاقتشو ازم نگیره. بذاره به خودم و همه ثابت کنم که می تونم .

 

 

عاشقانه

پسندها (2)

نظرات (44)

پرهام
20 بهمن 91 12:33
کاشکی که دوست داشتن فرستادنی بود تا ازینجا تقدیمت میکردم
خیلی دوس داشتنی هستی مسیحاجون خدا حفظت کنه


میسی پرهام جونم . منم دوست دارمت
مهسا مامی کیارش
20 بهمن 91 18:34
هماجون خیلی بااحساس بود. این فرشته ها بیشتر از اینها ارزش دارن. واقعا اینا فرشته هایی از جانب خدان. من وقتی کیارش رو دعوا میکنم مامانم همیشه میگه خدا ناراحت میشه نباید دعواش کنی آخه همیشه باخودم میگم مگه میشه دعواش نکرد همیشه تربیت بچه از خودش باارزشتره.
امیدو.ارم همیشه به وجود مسیحاجون بنازین و افتخار کنین


ممنون عزیزدل
مهسا مامی کیارش
20 بهمن 91 18:36
الهی بگردم عکسش خیلی بامزه وروجک بی دندون. عاشقتم عزیزمممممممممی


فداااا
شیما
20 بهمن 91 18:48
سلام
ماشاالله خیلی خیلی خیلی پسرتون ناز و دوست داشتنیه!منم دارم مامان میشم،میشه بپرسم توی بارداریتون چی خوردین که انقد مسیحاجون ناز و خواستنیه؟


عزیزم....
مامان آوا
20 بهمن 91 23:05
آخه تو جقدر خوشگلي عشق من خيلي ماهي من كه از ديدنت سير نميش
مامانش عكساشو بيشتر بذار يه دونه خيلي كمه


چشم عزیزم
mAhyA
21 بهمن 91 22:36
ایشالله که می تونی مامانی مهربون... همین طور که تا الان تونستید...
ماشالله به این عسل پسر خدا براتون نگهش داره سلامت و موفق


ممنون عزیزم
مامان بنیتا
23 بهمن 91 1:24
دقیقا منم باهات موافقم عزیزم..به نظر منم تربیت بچه تا زمانی که نیومده ایده آل تصور می شه ولی بعضی شرایط سبب می شن ما به همه اون چیزایی که توی ذهنمون بود عمل نکنیم
ایشالا مسیحا جون با بهترین تربیت بزرگ می شه و شماهم لذتش رو می برین


بوووس
آتنا مامان روشا یدونه
23 بهمن 91 16:45
مامانی به مسابقه دعوت شدین . پیش ما بیاین


چشم
مامان میعاد
23 بهمن 91 19:33
بله بانو تو میتونی


ممنونم
الی مامی آراد
24 بهمن 91 1:22
عزیزم حرفهای همه مامانا رو زدی میدونم مسیحا جون خیلی بچه خوب و با ادبی میشه چون مامان گلی مثل شما دارهاز طرف من یه بوس بزرگگگگگگگگگگگگ بکن


فدات
انسیه
27 بهمن 91 16:57
چرابه ماسرنمیزنین
انسیه
27 بهمن 91 16:58
مامانی مسیحا کجایی خاله


اومدددممم
همای اوج سعادت
30 بهمن 91 12:47
عزیزم. مطمئن باش خدا لیاقتشو داده. هما جون برای سر زدن به مسیحا جونی می خوام لینکت کنم.اجازه؟


ممنون عزیزم. خواهش میکنم. منزل خودتونه !
مامان آوا
30 بهمن 91 15:30
با اجازه لينكتون كردم
هما
1 اسفند 91 2:07
هما خانم گل، وب جالب و پسر ماشالله نازی داری.تبریک تبریک عزیزم افتخار تبادل لینک می دی؟ من این ماه بی صبرانه منتظر نی نی هستم دعا کن برام.......... خانمی سر فرصت باید بشینم همه صفحاتتو بخونم.
شیما
1 اسفند 91 14:01
سلام مامان مسیحاجونی مرسی که به وبم سر زدین و جوابمو دادین خدا مسیحاجون رو براتون حفظ کنه
مامان آناهیدمهربون
1 اسفند 91 15:17
هزار ماشالا به این گل پسربه وبلاگ دخملی منم یه دید بندازید مامانی جونوووخیلی ناناززززززززیه اسپندوصدقه واسه گل پسرمون یادت نررررررره
مامان آناهیدمهربون
1 اسفند 91 15:18
راستی نی نی جونی چند وقتشه؟
الی مامان
2 اسفند 91 7:45
بچه ها معجزه های جاری خدا هستند و مامانا فرشته هایی برای مراقبت از معجزه ها خدا در درونت فرشته بودن را دید که معجزه اش را ی دستانت سپرد مراقب معجزه ی زیبای خدا باش بیشتر مراقب روح لطیفش
مامان آریام
3 اسفند 91 1:44
عزیزم خیلی دلم برات تنگ شده بود...مامانی هم که دیگه سراغی از ما نمیگیره بزرگ شدی ماشاالله...خدا حفظت کنه مامانی نگران نباش..همه مثل هم هستیم...مطمئن باش که برای پسرت بهترینی
متین من
7 اسفند 91 19:33
سلام دوسی ما دوباره اپ شدیم بهمون سربزن خوشحال میشم
مونا مامان امیرسام
9 اسفند 91 3:12
حرف همه مامانها رو نوشتید اینکه بچه ها ادم رو بووس میکنند واقعا لذت بخشه خدا مسیحا جون رو بهتون ببخشه هوارتااااا بوس برای خوشگل خاان
منا مامان امیرسام
10 اسفند 91 3:16
هنوز کجای کار هستیم ما همه جوون.میدونی چقدر راه در انتظارمونه.پس با امید به اینده قدم میذاریم به امید بهترینها برای نی نیهامون. این حرفها دغدغه همه پدر و مادرهاست.انشاالله خدا بهترینها رو برای تمام بچه های دنیا رقم بزنه
انسیه
15 اسفند 91 0:25
مامان مسیحاچرااپ نمیکنی به ماهم که سرنمیزنی
الهام مامان یسنا
17 اسفند 91 12:51
سلام عزیزم. خدا حفظش کنه این توپولی خوشگلو. هما جان دکتر برای مسیحا جون به خاطر توپولی رژیم نداده؟ آخه دکتر برای دختر من به خاطر یه کم توپول بودنش رژیم داده.
مامان آریام
18 اسفند 91 2:41
مامانی کجایی...ایشاالله هر جا هستی همگی خوب وشاد و سلامت باشین
مامان یاشار
28 اسفند 91 15:33
هما جون سال نو رو پیشاپیش تبریک میگم. مسیحای خوردنیت رو ببوس
مامان آریام
1 فروردین 92 3:18
سال نو مبارک. بهترینهای دنیا رو براتون آرزو میکنم. شاد و سلامت و خوشبخت باشید
مهسا مامان کیارش
2 فروردین 92 1:44
در لحظه ای که زیباترین ملودی ها از آسمان جاری است به فردا گوش بسپار و دل انگیزترین موسیقی عالم را دریاب... آغاز سمفونی بهار مبارک باد
مامان بنیتا
2 فروردین 92 12:22
آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت ، که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف ، و من از دور ببینم که پر از لبخند است چشم و دنیا و دلت ، سال نو مبارک
صبا
3 فروردین 92 21:39
ای جانم ! وای خدا چقدر نی نیتون خوشگله ما شا... خدا حفظش کنه
مامان امیرمحمد
10 فروردین 92 9:32
دستان پرنوازش بهار ، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآگین خویش را نثار نگاه ما می کنند. در سال جدید سلامتی ، سبزی ، شادی و دنیا دنیا خوشبختی برای شما و خانواده عزیزتان از خداوند بزرگ آرزومندیم. مامانی و امیرمحمد
منا مامان امیرسام
14 فروردین 92 1:56
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* سال نو مبارک *•~-.¸,.-~*............
مامان پینار
18 فروردین 92 12:18
سلام خوبید؟ پس چرا دیگه وبلاگ مسیحا جون رو به روز نمیکنید؟ دلمون تنگید. با اجازه تو لیست دوستان پینار اضافه کردمتون.
مامان آرشام
19 فروردین 92 7:20
سلام عزیز دلم .قربون چشمات بشم سال نو مبارک امیدوارم سال خوب و خوش و پر از شادی و سلامتی باشه هم برای شما فرشته زمینی و هم برای مامان و بابای مهربونت . خیلی ناز شدی عزیزم میخوام بخورمت اما حیف که از پشت شیشه کامپیوتر نمیشه عوضش به مامان میگم هر روز بخورتت. نترس تموم نمیشی مامانا بلدن چطور بخورن بوس برای گل نازم
الی مامی آراد
19 فروردین 92 9:31
عشق من سال نو مبارک
انسیه
20 فروردین 92 12:23
چطورمیای نظرتاییدمیکنی اپ نمیکنی چرا به منم سربزن حتماااااااااااا
مهسا مامان کیارش
9 اردیبهشت 92 15:51
زنان ؛ قبل از مادر شدن، پری و بعد از مادر شدن؛ تبدیل به فرشته می شوند . فرشته ی مهربان و فداکار روزت مبارک
الی مامی آراد
9 اردیبهشت 92 17:17
مادر ، تک‌واژه‌ای‌ست زیبا مادر ، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد مادر ، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد عزیزم روزت پیشاپیش مبارک
مامان امیرمحمد
10 اردیبهشت 92 12:41
بهشت ها برای تو آفریده شده اند و درختان برای اینکه سایبان تو باشند سر از خاک بر می آورند . . . مامان عزیز روزت مبارک ... امیرمحمد و مامانی
منا مامان امیرسام
11 اردیبهشت 92 2:22
____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊_______◊________◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊ آســـــــــمانی پر گل دشـــــــــــــــــــتی پر ستاره تقدیم به تویی که بهشــــت زیر پایت است ... ♥ روزت مبارک بانو ♥
مامان کوثری
30 بهمن 92 6:43
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
مامان صفورا
16 تیر 93 17:12
سلام ماشالله ماشالله ماشالله ماشالله مامنی اسپند دود کن اونم هر روز روی ماهشو ببوس
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 10:42
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد : http://redheart.hamvar.ir