مسیحامسیحا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

مسیحا *فرشته کوچک خوشبختی*

ماه هفتم خیلی وقته تموم شده ! + آلبوم 3

1391/8/17 12:07
نویسنده : مامان هما
2,244 بازدید
اشتراک گذاری

امسال اولین باره که برگهای پاییزی رو می بینی  و چقدر هم برام عجیبه که 

اینقدر به برگا علاقه داری و با دقت نگاهشون می کنی !

مسیحای نازم ببخش که وقت نکردم بیام و برات از خودت بنویسم

خونه ی جدید هنور اینترنت نداره و وقتایی هم که میام خونه عزیزجونت اصلا وقت نمی کنم

امیدوارم الان که دارم وبلاگتو آپ می کنم بیدار نشی عشقکم !

دو هفته ای از تولد هفت ماهگیت می گذره

حسابی بزرگ شدی.

عاشق خوردن هستی !! وظیفه ای داری به نام مهندس جاروبرقی!!

یعنی هرچی بدیم دستت اول یه کم مهندسی می کنی.. اینور اونورشو با دقت نگاه می کنی .

بعد هم با لذت تمام میبری توی دهنت. البته اگر از چیزی خیلی خوشت بیاد

اول کلی باهاش حرف می زنی و در موردش فکر می کنی

و وقتی مهندسیت تموم شد میره به سمت دهن !

توی کل روز هزار بار می گم : مسیحا دهن نه !!!!

مهمترین علاقمندی هات : کنترل تلویزیون . سری عروسک های دوستان حمام . جای پستونک .

سیم تلفن خونه ی عزیزجون. برس خودت

هنوز اقدامی در مورد چهار دست و پا ندیدم ازت. اشکالی نداره گلکم. عوضش خوب وزن گرفتی و

خیال مامان هما جونت از خورد و خوراکت راحته ! این به اون در !!

از حرف زدنت بگم.. همه ی حروف رو به زبون میاری ! به جز ماما و بابا ! البته اونارو فقط موقع غر زدن 

و گریه به طرز خنده داری می گی مــــــامـــــــا  !!

هنوز خودت نمیتونی بشینی اما وقتی میشینی تقریبا بیشتر مواقع کنترل می کنی و نمی افتی

عاشق ددر رفتنی ! کاملا متوجه میشی وقتی کسی لباس میپوشه و آماده بیرون رفتن میشه.

از خوشحالی دم در جیغ میزنی. اگه یه ساعتم بیرون بچرخونمت هیچی نمیگی و اعتراضی نداری.!

یه کمی هم در مورد اذیت کردنات بنویسم !!

بیشتر از یه ماهه که بدجوری تو خواب بیدار میشی و حتما باید کنارم باشی تا شیر بدم بهت و

همون موقع دوباره بخوابونمت. هر شب چندین بار این اتفاق میافته.

همیشه هم باید یه نفر کنارت باشه. اصلا تحمل تنهایی رو نداری.

یه وقتایی هیچ کاری باهام نداری اما فقط باید پیشت باشم.

یه وقتایی هم با اینکه پیشتم بازم راضی نمیشی و باید بغلت کنم و راه برم !

فدات بشم پسرم..

همه ی اذیتات هم دوست دارم.

به روزی فکر می کنم که بزرگ شدی و خودت می تونی این نوشته هارو بخونی.

یه کم هول هولی نوشتم. باید برم.

به زودی می ام عکسای ماه هفتم زندگیت رو می ذارم عشقکم.

مسیحا

 پی نوشت : عکس ها اضافه شد در بقیه ش !


 

 

 

 

مسیحا

مسیحا

GUCCI

robbin hood

 

مسیحا و داستان اسباب بازی

مجله ی مسیحا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان مرضیه
14 آبان 91 17:35

خیلی ماهیییییییییییییی


میــــســــی !
الهام مامان آوینا
15 آبان 91 17:15
ای جاااااااااااااااااانم. چه موهای بلندی. عوضهمه این کارا که نمی تونه بکنه موهای بلندش بهمه می ارزه...ماشاا...


دیگه دیگه ! اینجوریاس !
mAhyA
16 آبان 91 11:28
هزار ماااااااااااااااااشاااااااااااااااللههههه...

چه پسمل گلی پستای قبلی رو هم خوندم ولی بیشتر عکساش توی قاب بودن اما عکس این پست که بدون قاب عالی بود عکس که بره توی قاب درسته قشنگ میشه ولی خوب نی نی زیاد معلوم نیست توش میشه یه خواهش کنم!؟؟!؟ ازین به بعد عکساشو بدون قاب بذارید؟!؟!؟!؟ آخه من عاشق مسیحا کوچولوتون شدم و ازین به بعد خواننده همیشگی اینجام و لطفا زود زود عکساشو برامون بذارید تا دلتنگش نشیم
خیلی ممنون مامان مهربون خدا کوچولوی نازتونو براتون حفظ کنه و همیشه سلامت و شاد باشه


ممنون از لطفت عزیز دل.
البته با شرمندگی باید بگم به علت برخی مسائل از عمد عکسهای مسیحا جونی رو توی قاب می ذارم ! و اون عکسی هم شما ازش تعریف کردی و خوشتون اومده بود رو عوض می کنم چون اون روز وقت نداشتم !! باز هم به ما سر بزنین اگه قابل بدونی.
مامان تسنیم سادات
17 آبان 91 11:45
چه عجب مامانی ....
یه اسپند براش دود کنید یچه اینقدر خوش خوراکه ماشاا...
مسیحا دلم برات تنگ شده بود چقدر ناز شدی موهاتو بذار بلند شه کوتاه نکنی هاااا .... خیلی بهت میاد


میسی خاله جونش.
خیلی ها میگن کوتاه کنم موهاشو.. اما من مقاومت میکنم !!
mAhyA
17 آبان 91 12:49
از عمد؟!؟!؟ چرا!!
البته که بازم سر میزنم بهتون ماشالله به نازپسرتون من عاشقش شدم هزار ماشالله


به خاطر بعضی آدمای مریض که از عکس بعضی بچه هام سواستفاده میکنن
یه سر به وبلاگ ایلیا جون توی دوستای مسیحا بزن
عمه اریسا کوشمولو
17 آبان 91 13:48
ماشااااالله خاله جون مثل همیشه ماهی عکسات عالی بودن
آتنا مامان روشا
17 آبان 91 20:24
به به چه پسری چه ماهی فدات بشم الهی
مونا مامان امیرسام
18 آبان 91 1:09
عزززززززززززززیزم.ماشاالله بزرگ شدی.اقا شدی برای خودت.
مامانی کلی دلمون براتون تنگ شده بود.
بوووووووووووووووووووووووووس برای مسیحا جونی و مامان هما


میسی خاله جونی
الهام مامان آوینا
18 آبان 91 13:55
خیلی عکسات قشنگ شده عزیزم. جیگری رو مجله خارجی چیکار می کنی. از حالا دیگه بلللللللللللللللله....
الهام مامان آوینا
18 آبان 91 13:55
خصوصی دارید
نگار(مامان سام)
18 آبان 91 18:45
ماشالله به این گل پسر خیلی نازه خدا حفظش کنه مثل عروسک میمونه.این چشمای خوشگلش به کی رفته؟
با اجازه لینکتون میکنم.


چشماش به باباش
مامان مرضیه
20 آبان 91 17:32
قربونش بشم که انقدر نازهههههههههههههه
بوس آبدار خدا حفظش کنه خیلی ماه
راستی کوروش از وقتی به به میخوره دیگه شیر کم میخوره مسیحا هم اینطوریه؟


نه مامان کوروش جونم. مسیحا اوایل هم شیر خوب می خورد هم کمکی. اما الان دیگه خوب کمکی شونمی خوره. فکر کنم واسه دندوناشه که هنوزنیومده !
مامان امیرمحمد
21 آبان 91 7:49
هر وقت عکس مسیحا رو میبینم میگم هزار الله و اکبر ... ماشاء الله ... ماشاءالله چشم نخوره انشاءالله ...
خدا حفظش کنه ...
من هم به شدت درگیر جابجایی وسایل در خونه جدید هستم ... اسباب کشی حسابی خستمون کرد ... ولی خونه قشنگ و بزرگتر میرزه ... خونه نو شما هم مبارک باشه ...



به به مبارکه. آره والا .. بزرگتره!
مامان کوثری
23 آبان 91 0:14
از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگذاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/
مامان آریام
26 آبان 91 1:51
ماشاالله...هزار ماشاالله.....من که دلم ضعف رفت واسه این گل پسر خوردنی منزل نو شما هم مبارک باشه.....ایشاالله به شادی و خوشی باشه


ممنون عزیزم
مامی آوید
26 آبان 91 10:02
ماشالا به مسیحا جون...خدا حفظش کنه...هما جون همیشه واسه مسیحا اسپند دود بده...خیلی خوردنیه...اگه پیشم بود چنان میچلوندمش که جیگرم حال بیاد...


میسی خاله جونش
مامی آوید
26 آبان 91 10:06
آوید توی بغلمه و داره با من عکسارو نگاه میکنه...باید ببینی چه میکنه واسه عکسا....هم بالا پایین میره و دددددددد میکنه و بوس میفرسته واسه مسیحاجون....تازه دست دراز میکنه که مانیتورو بگیره


ای قربونت آوید جونم. مسیحا هم واسه لپای نازت بوس می فرسته
مامان مها
11 آذر 91 14:47
سلام هما جون.اول پسرتو یه ماچ گنده بکن .جاننننننننننننننن خیلی ناز ماشالله .حتما واسش اسپند دود کن .
بعدشم من دوست عمه جونشم .شمارو از روی اسم و عکس مسیحا جونی شناختم .گل پسرت خیلی جیگر. واسه کوچولوی تو راهی من که پس فردا میاد دعا کنید.


خوشحالم که باهات آشنا میشم. به امید یه نی نی ناز و سالم توی بغلت
مهسا مامان نورا
7 خرداد 92 17:09
وای ناز من گل پسر چقدر ماهیی خاله هزار الله اکبر پیر شی تو رو خدا هر شب واسش اسفند دود کنید. خوشحالم که لینکتون کردم به ما سر بزنید مامانی یه عالمه بوووووووووووووووووووس