مسیحامسیحا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

مسیحا *فرشته کوچک خوشبختی*

یه حرفایی همیشه هست ..

1390/10/8 15:07
نویسنده : مامان هما
1,632 بازدید
اشتراک گذاری

رفتیم مشهد و اومدیم. جای شما خالی.!

البته مامان هما خیلی اذیت شد. هی کمرش درد می کرد. هی سر درد می گرفت.niniweblog.com

اما کلی هوای منو داشت. باهام حرف می زد.niniweblog.com

من توی دل مامان هما احساس می کنم که چقدر دوستم داره.niniweblog.com

همش بهم می گه تو بهترین پسر دنیایی. ! از همه با ادب تر و مهربون تر و آقا تر ! niniweblog.com

احساس مامان هما به من خیلی عجیبه. هنوز نیومده کلی نگران منه.niniweblog.com

هی دستش رو می ذاره رو شکمشو بهم میگه تکون بخور پسر گلم . اما من کلی تنبلی می کنم‌ !niniweblog.com

مامان همای عزیزم عشقتو با تمام وجودم از همه ی وجودت احساس می کنم.

niniweblog.com

بقیه ش عکس مامان هما و بابا حمید

شاندیز مشهد 

مامان هما وقتی توپول بود !! و بابا حمید.

مامان هما و بابا حمید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

دوتا عشقم محدثه
29 آذر 90 19:23
بدو که روز کوتاهه / پائیز آخر راهه هندونه رو آوردی؟ / جوجه هاتو شمردی ؟ زمستون میشه فردا / مبارک باشه یلدا !
amirmohamad_asra
29 آذر 90 19:37
ســـــاده تریــن کــــار جهــان ایــن اسـت که خود بــــاشی و دشـــــوارتریــــن کـار جهـــان این است که کـــسی باشـــی که دیگران میـــــخواهند
مامان پریاگلی
29 آذر 90 22:10
یلداتون مبارک کد ما 162 ستاد انتخاباتی پریا گلی
آسموني ها
6 دی 90 15:16
زيارت قبول